Popis inzerátu

21.12.2017 09:06 Informace: Pravá ruka obchodního referenta, vyřizuje pro něj běžnou administrativní agendu. Obsluhuje kancelářskou techniku: kopírování, tisk i faxování. Na poradách a jednáních pořizuje zápisy. Zajišťuje objednávání a evidenci kancelářských potřeb. Sleduje a eviduje veškerou příchozí a odchozí firemní korespondenci. Požadujeme: SŠ vzdělání obchodního, ekonomického směru. Aktivní znalost anglického nebo německého jazyka. Schopnost jednání s lidmi, komunikativnost, zodpovědnost, spolehlivost a samostatnost, odolnost vůči stresu, zájem učit se novým věcem, výhodou praxe v oboru s hutním materiálem (není podmínkou). Nabízíme: Pracovní poměr na dobu určitou, 40 hodin týdně.

Zobrazit celý popis
20 000 Kč
Petra Hochmannová offline Hodnocení 0% (0) Udělit hodnocení Zobrazit telefonní číslo
Načítání mapy ...
ID: 5068    26 zobrazení   Ostrava, okres Ostrava-město
Podobné inzeráty
Nabídka - 28.8.2020 10:54
Dohodou
Nabídka - 23.8.2016 13:33
Dohodou
Nabídka - 6.12.2017 13:14
40 000 Kč
Nabídka - 16.12.2019 01:13
Dohodou
Nabídka - 5.10.2017 13:04
Dohodou
Nabídka - 15.2.2017 14:12
Dohodou
Nabídka - 5.6.2019 21:23
Dohodou
Poptávka - 24.2.2019 12:06
Dohodou
Nabídka - 8.2.2018 17:53
Dohodou
Poptávka - 9.2.2018 10:04
18 000 Kč